Kysymyksiä & vastauksia

Olen maksanut osallistumismaksun, mutta se näkyy erääntyneenä myClubissa ja viikkotiedotteessa, pitääkö huolestua?
Ei tarvitse. Tilitietoja ei ole vielä yhdistetty myClub palveluun. Konekielisen tiliotteen liittäminen myClub palveluun on prosessissa pankin kanssa. Maksetun laskun tila päivittyy, kun pankki saa kytkettyä palvelun käyttöön. Asia korjataan kauden aikana. Huolehdi vain, että maksat maksun ajallaan ja käytä laskussa olevaa viitenumeroa, niin lasku kohdistuu oikein.

Vinkki: Merkitse lasku myClubissa itsellesi käsitellyksi
Maksettuasi laskun voit merkitä maksusuorituksen jälkeen ’Merkitse käsitellyksi’ -napista laskun käsitellyksi. Voit siis merkitä itsellesi muistiin ja mahdollisesti toiselle huoltajalle tiedoksi, että olet laittanut laskun maksuun. Näin ei tule vahingossa maksettua laskua useampaan kertaan, jos maksusuoritukset eivät ole vielä päivittyneet myClub-järjestelmään tai laskun eräpäivä on vasta tulevaisuudessa. Lisäksi kun lasku on merkitty käsitellyksi, et saa myöskään viikkotiedotteessa muistutuksia avoimista laskuista.

Jos sinulla on kysyttävää avoimista laskuista, ota yhteyttä seuran rahastonhoitajaan (info@ostersundominsisu.fi).

Virtuaaliviivakoodi
myClub-laskuissa on automaattisesti mukana virtuaaliviivakoodi, joka on pankkiviivakoodin numeerinen versio. Laskua maksaessasi voit kopioida virtuaaliviivakoodin verkkopankkisi viivakoodikenttään. Näin laskun maksaminen on helppoa ja virheetöntä ja laskun tietoja ei tarvitse syöttää käsin.

Mistä kurssimaksu muodostuu?
Össin hinnoittelu säädetään mahdollisimman tarkkaan siten, että kustannukset saadaan katettua. Osallistumismaksusta keskimäärin 75 % menee ohjaajien palkkoihin, 15 % tilavuokriin ja 10 % hallintokuluihin. Össin hallitus on päättänyt, että toiminnan ydin on ammattitaitoinen ja osaava ohjaajakunta, minkä vuoksi tähän panostetaan.

Miten maksan kurssin?
Osallistumisen voi maksaa tilisiirrolla tai liikuntaseteillä. Laskutamme kurssit ilmoittaumisen jälkeen, laskuille tulee 14 päivää maksuaikaa. Jos tarvitset lisää maksuaikaa, ole yhteydessä laskutukseen: info@ostersundominsisu.fi, niin vältyt huomautusmaksulta. Ilmoittautuminen on sitova ja velvoittaa kurssimaksun maksamiseen. Maksamattomat kurssimaksut siirrämme perintätoimistolle.

Miten toimin, kun maksan osan kurssistani liikuntaseteleillä ja osan tilisuorituksena?
Laita kurssilaskusi tai sen kopio liikuntaseteleiden kanssa suljettuun kirjekuoreen. Laita kuoreen lisäksi viesti, jossa mainitset milloin olet maksanut/maksat erotuksen. Maksa erotus tilillemme käyttäen laskusssa mainittua viitenumeroa. Liikuntaseteleillä voi maksaa vain aikuisten kurssimaksuja ja perheliikuntatunteja.

Sisaralennus?
Sisaralennusta meillä ei ole.

Voinko ilmoittautua kurssille, joka on jo alkanut?
Mikäli ryhmään mahtuu, otamme ilmoittautumisia vastaan myös kesken kauden.

Olen ensi viikolla poissa tunniltani. Pitääkö minun ilmoittaa poissaolostani?
Yksittäisistä poissa-oloista ei tarvitse erikseen ilmoittaa.

Ilmoitin vahingossa itseni lapseni sijaan ryhmään, kuinka peruutan ilmoittautumisen?
Et pysty peruuttamaan myClubin kautta ilmoittautumisia maksullisiin ryhmiin, koska ilmoittautumiset ovat sitovia. Ole heti sähköpostitse yhteydessä myClub-vastaavaan, niin teemme peruutuksen puolestasi.

Keskeytän kurssin, palautetaanko kurssimaksu?
Kurssimaksuja ei palauteta. Palautamme osallistumismaksuja ainoastaan erityisen esteen sattuessa, kuten esimerkiksi sairastuminen, joka estää pidemmäksi aikaa osallistumisen. Ole meihin yhteydessä, jos joudut perumaan osallistumisesi.

Onko myClubin käyttö turvallista ja pysyvätkö tietoni suojassa?
Kaikki tietoliikenne on myClubissa suojattua, ja salasanat ovat järjestelmässä vahvasti salattuja. Noudatamme henkilötietolakia (523/1999) 10 §. Tutustu Östersundomin Sisu – Össi ry:n myClub jäsenhallinta rekiteriselosteeseen.