Maksu liikuntaseteillä

Kuittaamme keskitetysti liikuntasetelimaksuja myClubiin maksetuksi kerran pari kuukaudessa, joten laskusi voi näkyä erääntyneenä, vaikka olet toimittanut setelit. Jos laskusi roikkuu myClubissa erääntyneenä vaikka olet maksanut sen, tai saat maksumuistuksen, ole meihin sähköpostitse yhteydessä info@ostersundominsisu.fi. Sivun alhaalla lisäinfoa.

Maksu Smartum-, TYKY- ja VIRIKEseteleillä

  1. Laita setelit, kopio laskustasi ja raha kuoreen. Muista allekirjoittaa jokainen seteli.
  2. Jos seteleistä ei tule tasasummaa, laita ylimääräinen seteli tai käteistä. Käytä tasasummaa. Voit myös maksaa erotuksen tilille käyttäen laskusssa mainittua viitenumeroa.
  3. Sulje kuori ja laita kuoreen tunnukseksi nimesi, ryhmä, summa (Jenni Jumppari, Anytime, 140&nbsp€, Smartum seteleitä 28 kpl a’ 5 €)
  4. Anna setelit tunnin alussa ohjaajalle tai Smartum-vastaavalle (Marjut Kamppinen). Setelit voi myös toimittaa iltalenkillä Marjutille kotiin, Riihikalliontie 8, Landbo.

Maksu Smartum-saldolla

Voit maksaa osallistumismaksun verkkomaksuna Smartum-verkkopalvelussa.

Össin Smartum-tilin numero /asiakasnumeromme, on: 54372.

Smartuminen verkkopalvelu edellyttää rekisteröitymistä ja kirjautumista. Katso lisää Smartumin verkkosivuilla.

Maksaessasi smartum-saldolla, ilmoita sähköpostilla info@ostersundominsisu.fi tai verkkossivujen yhetydenottolomakkeella, että maksat laskun Smartum-saldolla, liitä viestiin myös kopio laskustasi / laskun tiedot, niin kohdistamme suorituksesi oikealle laskulle.

Maksu Sportti-passilla/e-passi/EAZYBREAK

Kun käytössäsi on SporttiPassi voit maksaa henkilökohtaisen harjoitusmaksusi  verkkomaksulla.

  1. Kirjaudu sisään omilla tunnuksillasi www.epassi.fi -sivulla
  2. Valitse SporttiPassin verkkomaksut
  3. Aloita kirjoittamalla valikkoon Östersundomin Sisu – Össi ry, kun järjestelmä löytää sen valitse palveluntarjoaja ja paina ”seuraava”
  4. Kirjoita summa euroissa
  5. Kirjoita palvelunkuvaukseen mitä maksu koskee
  6. Paina maksa

Allekirjoita sähköpostiin saamasi seteli ja tuo se tositteena maksusta

Vuoden 2019 alusta alkaen Össillä on sopimus myös toisen verkkopalvelutarjoajan, Eazybreakin kanssa.

YLEISTÄ

Huomioi, että maksaessasi liikuntaseteleillä tai vastaavilla maksusi näkyy avoimena niin kauan, kunnes rahastonhoitaja ehtii kuitata maksun maksetuksi. Saamme listat ja yhteenvedot maksuista pienellä viiveellä ja aina maksut eivät kohdistu oikein. Jos saat maksumuistuksen, pyydämme sinulta ymmärrystä ja ota yhteyttä selvittääkseni asia: info@ostersundominsisu.fi.

Kuittaus täytyy tehdä manuaalisesti ja rahastonhoitaja tekee tätä työtä vapaaehtoisena keskitetysti noin kerran kuukaudessa, ilman korvausta oman päivätyönsä ja harrastustensa ohessa – sinun parhaaksesi. Joten pyydämme kärsivällisyyttä vaikka maksu näkyy avoimena ja saat ”turhia” maksumuistuksia.

Jos maksusi roikkuu pidempään (useamman viikon) avoimena-tilassa ja saat kirjallisen maksumuistuksen, lähetä siinä tapauksessa viesti Össin rahastonhoitajalle info@ostersundominsisu.fi, jossa kerrot maksaneesi laskun liikuntaseteillä, liitä mukaan alkuperäisen laskunnumero ja mahdollinen tosite maksusta, niin rahastonhoitaja selvittää maksun. Toimi ainoastaan näin, jos saat maksumuistuksen – sillä suurimmassa osassa tapauksia maksut kohdistuvat oikein, ilman erillistä sähköpostia.